Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Sagas Nya vän LÄTTLÄST

Bloppis-annons
Av bloggsyskon - 21 juni 2016 19:36

Vi säljer en lättläst barnbok gjord av Pia Hagmar Sagas nya vän.

En perfekt bok för de som håller på att lära sig läsa!

En enkel och bra bok!

Vi säljer den för 10:-

Om du är intresserad eller har några frågor så kommentera oss i detta inlägg!


Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Sundbyberg (Stockholms län)
Pris:    10:-
Telefon:    0729118264

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av bloggsyskon - 22 juni 2016 17:33

Hej alla fina ni! Ni kanske undrar varför vi nu bara lagt annonser i våran blogg. Men ni förstår att nu på sommaren vill man skaffa pengar, så då tänkte vi äslja lite saker i bloggen det vi inte behöver och vill inte ha. Men vi kommer inte bara läg...

Av bloggsyskon - 22 juni 2016 11:49

Två fina smycken till fina småflickor. Den ena har rosa kulor och passar perfekt till fester. Den andra är Blå och lila pärlor som passar som både halsband och armband! Vi säljer de tillsammans för 15:-, om ni bara är intresserade av en av dessa smyc...

Av bloggsyskon - 22 juni 2016 11:43

Ett par snygga coola svarta solglasögon från Cocacola Zero. För ett barn eller vuxen, passar till vem som helst. Dessa solglasögon gör dig cool. Vi säljer de för 10:- Om du är intresserad eller har några frågor kommentera oss i denna inlägg!   ...

Av bloggsyskon - 22 juni 2016 11:25

Två smågubbar till småbarn som älskar Ninja Turtle. Man kan vrida och snurra deras huvuden. De är helt nya och oanvända. Vi säljer de båda tillsammans för 10:- Om ni är intresserade eller har några frågor så kommentera oss i detta inlägg!   ...

Av bloggsyskon - 21 juni 2016 19:41

Vi säljer två små minionleksaker som en av de man kan vrida på och så går den. En av dessa minioner har karatekläder på sig och den andra är en slags soldat som håller i en banan. Två små gulliga leksaker för småbarn. Tillsammans kostar de 10:-. Om...

Presentation


Välkommen till Bloggsyskon!
Hoppas ni blir inspirerade och glada när ni läser våra inlägg!
Tjao!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HTML-bakgrund

html-figurer bakom musen


Ovido - Quiz & Flashcards